forumwildguns

Strona Fanowska

Ogłoszenie

Forum jest bez cenzury. Jedynie wulgaryzmy będą kasowane !!!! Wulgaryzmom mówimy NIE !!!

#1 2012-03-03 15:34:15

Kolec

Administrator

Punktów :   

Regulamin Forum

Regulamin Forum
Regulamin Forum Wildguns.pl



§1. Postanowienia Ogólne

Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.

Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.

Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Teamu Wildguns.pl. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.

Personel Forum Wildguns.pl zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zablokowany w Grze, oraz na kanałach IRC. To działa także w drugą stronę. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW).

Ogólne Warunki Użytkowania Wildguns obejmują także forum. Oznacza to, że zgodnie z niemieckim prawem właściciele Wildguns.pl nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi, obrazki lub linki.

Na forum jedynym językiem, jakim należy się posługiwać, jest język polski. Inne języki mogą być wykorzystane tylko do zaprezentowania nazw (np. "The Mexicaners") lub pojedynczych zdań (np. w sygnaturze "Beware of the heretic, the alien, the mutant"). Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski.

Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje regulamin danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek sie zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje regulamin ogólny oraz regulamin danego działu. Jeżeli jakiś punkt regulaminu danego działu jest niezgodny z regulaminem ogólnym wówczas obowiązuje regulamin ogólny. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy regulaminami należy zgłosić do Super Moderatora bądź Administratora Forum.

Obsługa forum nie rozstrzyga sporów dotyczących praw do własności intelektualnej.

Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.


Niedozwolone jest:
zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.

podszywanie się pod członków Teamu Wildguns.pl (zarówno tych odpowiedzialnych za gre jak i forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.

nadużywanie guzika Zgłoś. Rozumie się przez to klikanie przycisku pomimo tego, że nie zostały złamane Zasady Forum.

pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.

pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.

"podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.

edytowanie w postach dopisków wykonanych przez obsługę forum (moderatorzy itp.).

zakładanie tematów, w których jest mowa o tym jak ominąć zabezpieczenia w grze, na forum i IRC, jak wykorzystać buga lub oszukać obsługę

zakładanie tematów, które w jakikolwiek inny sposób naruszają regulamin gry, regulamin forum lub OWU (m.in. poradniki multikonciarza, nielegalny handel samorodkami, ogłoszenia sprzedam konto, opisy botów itp.)


Zakładając nowy temat użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:

Tematy należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział zaopatrzony jest niewielkim opisem oraz regulaminem, które należy przeczytać. W razie wątpliwości, co do wyboru odpowiedniego forum, można zasięgnąć porady moderatora.

Niedozwolone jest zakładanie tematów, gdy w danym dziale forum znajduje się już temat o identycznej treści lub rozwiązujący dany problem. Przed napisaniem należy więc przejrzeć forum lub użyć opcji .

Zabrania się zakładania kilku identycznych tematów w tym samym dziale lub zakładania ich w różnych działach forum (spam). Należy wybrać jedno pasujące forum i założyć tam jeden temat o danej treści.

Tytuł tematu musi informować o jego treści. Należy więc unikać uogólniania i starać się przekazać jak najdokładniej to, co mamy do powiedzenia

§2. Treści Zabronione


W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.

Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.

Jakichkolwiek prywatnych wiadomości lub dyskusji, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron. Ta reguła tyczy się wszystkich systemów komunikacyjnych Wildguns bądź innych, na przykład: prywatne wiadomości, MSN, ICQ, GG lub IRC.

Linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisów.
Wyżej wymienione linki są dopuszczalne w całym profilu (np tekst wewnętrzny, sygnatura). Nie można ich umieszczać tylko w postach i prywatnych wiadomościach.

Merytorycznie nie należącej do danego Wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadającej żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u

Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.

Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter).

Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawienia raportu wojennego".

Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" "Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin "

Wszelkiego rodzaju reklam, bądź odnośników do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika lub innej osoby do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub materialnych.

Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.

Treści propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących.

Pisanych większości treści posta kolorem/kursywa/innymi metodami utrudniającymi ich przeczytanie. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów.

Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny być przejrzyste i czytelne.

Zabronione jest wstawianie do postów obrazków o wymiarach większych niż 500px szerokości, 500px wysokości, waga 500kB.

Zabronione jest cytowanie wypowiedzi naruszających punkt regulaminu "Treści Zabronione".

§3. Sygnatury i Avatary


I. Parametry:

Sygnatura nie może przekroczyć poniższych wymagań:
Szerokość: 500 pikseli
Wysokość: 150 pikseli
Waga pliku nie może przekroczyć 50 kB.

Avatar nie może przekroczyć poniższych wymagań:
Szerokość: 130 pikseli
Wysokość: 150 pikseli
Waga pliku nie może przekroczyć 25 kB.


II. Wyjątki:

1. Sygnatury Członków Teamu WildGuns.pl mogą składać się z dodatkowych obrazków/ikonek o niewielkim rozmiarze.
2. Administracja zastrzega prawo do wycinania lub blokowania nieregulaminowych sygnatur bez informowania o tym użytkowników.

§4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika


Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje je z chwila rejestracji na forum.

Jeżeli użytkownik nie jest usatysfakcjonowany Regulaminem to nie musi rejestrować konta na forum. Rejestracja na forum nie jest konieczna do gry w Wildguns.pl

Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Konto jest przypisane do jednego użytkownika i może być używane tylko prze tą osobę. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.

Administracja Forum Wildguns.pl zastrzega sobie prawo do:
blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
zamykania/usuwania wątków
innych działań moderatorskich

bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.

§5. Kary


a) system kar

Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.
1 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
2 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
3 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
4 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
5 ostrzeżenie + dodatkowy ban stały


W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.


b) inne kary:
Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przez Moderatora będzie karana.
Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standardowe działanie porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury. Traktowane jako upomnienie.
Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.
Wykluczenie z oferty Wildguns.pl - ostateczna i najcięższa kara, stosowana naprawdę w ekstremalnych przypadkach jak np rozprzestrzenianie pornografii, bug-using czy notoryczne łamanie regulaminu mimo wcześniejszych banów (zarówno w grze, na IRCu, na forum). Wykluczenie z oferty polega na jednoczesnej blokadzie: wszystkich kont w grze, na forum oraz bana na IRCu.

§6. Odwołania


W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Super Moderatorem, któremu podlega konkretny Moderator.

W ostateczności można odwołać się do Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna.

Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Super Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.

W przypadku złożenia skargi na Administratora Forum, zgłoszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum.

Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku na podforum Skargi i Zażalenia

§7. Zgłaszanie wykroczeń


W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, bądź regulaminu jednego z jego działów ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:
Należy użyć przycisku "Zgłoś", który znajduję się nad każdym postem. Wybieramy Moderatora przydzielonego do działu, w którym chcemy zgłosić posta, podajemy krótkie uzasadnienie zgłoszenia i wysyłamy zgłoszenie.

Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.

Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem e-mail lub kontaktujemy się poprzez odpowiedni kanał IRC.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.056 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neopets.pun.pl www.maniakimargonem.pun.pl www.naruto-senpuu.pun.pl www.minecrafterzy.pun.pl www.vgaming.pun.pl